فروش ویژه آرشیو دانشجویی فایل استوری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه فایل استوری فایل استوری فایل استوری فایل استوری ارزان سرا

اطلاعیه فروشگاه

با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

دانلود پاورپوینت بازاريابي بنادر

دانلود پاورپوینت بازاريابي بنادر

در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است:

شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل.
كالا: آنچه كه بايد حمل شود.
بندر: واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني.

رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا آنكه كالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بين حمل و نقل دريايي است.

بنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاينده بين بنادرمختلف،به جهاني شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط مي شود.

بازاريابي،فرآيند برنامه ريزي مفاهيم،قيمت،ترويج و توزيع كالاها و خدمات است كه منجر به تغييراتي در اهداف فردي و سازماني مي شود.بازاريابي در بنادر مانند ساير بخش هاي اقتصادي شامل فعاليت هاي مرتبط با تحقيق در بازار و تحقق بازار مي باشد.فعاليت هاي تحقيقي امكان تجزيه و تحليل بازار،تعيين استراتژي  و تنظيم اهداف بنادر را فراهم مي نمايد پس از آن در مرحله تحقق، از ابزارهاي  بازاريابي براي رسيدن به اهداف استفاده مي شود.

تجزيه وتحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابي:

هدف 1 :جمع آوري اطلاعات بمنظور تشخيص موقعيت بندر در محيط تجاري و صنعتي.

جمع آوري اطلاعات.
انجام تجزيه و تحليل نقاط ضعف و قوت(swot).
انجام تجزيه و تحليل تجاري و صنعتي داخل و خارج بندر.
تشخيص بازار.
تعيين وضعيت بندر در بازار.

هدف 2 :تعريف استراتژي بازاريابي

انتخاب و تثبيت وجهت گيري استراتژي بازاريابي.
انتخاب بازارهاي موجود و بالقوه.
ارائه استراتژي جديد به مشتريان.
پيش بيني تغييرات(سياست بازدارنده).

هدف 3 :انتخاب مناسب ترين ابزار بازاريابي با توجه به محدوديت هاي مالي و كارايي مورد نياز.

داشتن دانش و ابزارهاي مختلف ترويج.
چگونگي استفاده مطلوب و بودجه بندي ابزارهاي مختلف در زمينه كارايي مورد نياز.

هدف 4 :ايجاد يك رويكرد بطور كامل اثربخش عملياتي به مشتريان و معرفي اصول مديريت تداركاتي در بندر.

اطمينان از اين موضوع كه كاركنان بندر اصل"تقدم مشتري" را محترم مي شمارند.
اجراي اصل مشاركت با مشتري.

هدف 5 :هدايت ارزيابي ها و پيگيري فعاليت هاي بازاريابي.

دنبال كردن حركت تكاملي تجارت و حمل و نقل از ديدگاه فني و اقتصادي و داده هاي كلان ژئوپلتيك.
شامل 19 اسلاید powerpoint

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
powerpoint_1844051_2718.zip270.9k





دانلود پاورپوینت گرمابه

دانلود پاورپوینت گرمابه فهرست: وجه تسمیه تاریخچه و پیشینه سیر تحول                                     معماری حمام ورودی بینه میاندر گرمخانه خزانه استخریا چاله حوض شاه نشین خن یا تون دودکش و گربه رو نورگیری و تهویه مصالح تزیینا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,000 تومان

دانلود پاورپوینت برگ

دانلود پاورپوینت برگ برگ ها برگها اندامهای پهن و سبز رنگی هستند که با نظم و ترتیب ویژه‌ای بر روی ساقه گیاهان قرار دارند و دارای دو بخش اصلی پهنک و دمبرگ‌اند. پهنک سطح تماس برگ و محیط را زیاد می‌کند پهنک به علت نازک بودن دو نقش فتوسنتز و تعرق را بخوبی انجام می‌دهد. برگ هر گیاه معمولا ویژگیهای ظاهری خود را دارا است. این ویژگی در درجه اول مربوط به خصوصیات ارثی گیاه و در درجه دوم مربوط یه عوامل محیط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط

دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط زمانی در روابطمان موفقیم که: کمیت روابط مان را افزایش دهیم کیفیت روابط مان را ارتقاء بخشیم. مهارت ارتباطی :توانایی برقراری ارتباط به طور مؤثر و کارآمد با دیگران مؤثر بودن یعنی پیام با احتمال بیشتری به مخاطب انتقال یافته و بنحوی در وی تأثیر گذاشته و عکس العمل او را در پی داشته باشد اصولاً چیزی به عنوان عدم ارتباط وجود ندارد ، زیرا انسان نمی تواند فاقد هرگونه رفتار باشد و هر رفتاری در یک شرایط ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس