فروش ویژه آرشیو دانشجویی فایل استوری ارتباط با پشتیبانی فروشگاه فایل استوری فایل استوری فایل استوری فایل استوری ارزان سرا

اطلاعیه فروشگاه

با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

دانلود پاورپوینت آشنایی با اندازه گیری بهره وری

دانلود پاورپوینت آشنایی با اندازه گیری بهره وری

ضرورت اندازه گیری بهره وری

اندازه گیری ، جزء لاینفک و نقطه آغاز فرآیند علمی مدیریت بهره وری است .
فراهم آورنده اطلاعاتی است که امکان ارزیابی و قضاوت را پیرامون چگونگی حرکت به سوی هدف را از نقطه شروع ایجاد میکند .
اندازه گیری بهره وری ، سازمان را در ایجاد ارتباط صحیح بین بهره وری با سایر هدفهای استراتژیک یاری دهنده است .
وجود یک سیستم مطمئن اندازه گیری بهره وری موجب توانایی سازمان در تحقق طرحهای استراتژیک خود خواهد شد.
کارکردهای اندازه گیری

برخی از کارکردهای مفید آن :

1-آگاه سازی :

کسب اطلاع از اینکه سازمان در چه وضعیتی بوده و در چه مرحله ای از دستیابی به اهداف خود قراردارد .

2-ارزیابی مشکلات :

اندازه گیری ، امکان شناسایی فرصتها و مقابله با تهدیدات را میسر می سازد .

3-ایجاد مکانیزمی برای ارایه بازخور :

نتیجه اندازه گیری باعث می شود که کارکنان از کار لذت ببرند ، از موفقیتها درس بیاموزند و برای مقابله با بهره وری نامطلوب انگیزه مند شوند .

4-ایجاد اطلاعات برای انواع تصمیم گیری های مدیریتی :

بخش زیادی از اطلاعات مدیریتی را فراهم می آورد که شامل نوع شاخص ها و مدلهایی است که در سیستم بکارگرفته شده اند .

5-کاربردهای دیگر :

نتیجتاً اینکه به بهبود روند بهره برداری از امکانات و بهبود روند رشد تولید کالا و خدمات در سطوح مختلف کمک می نماید.

روشهای اندازه گیری

غالباً دو روش وجود دارد :

1-بهره وری فیزیکی :

همان اندازه گیری کمی است با کمیتهایی مانند اندازه – طول – تعداد واحدها و یاقطعات – وزن – زمان یا تعداد افراد .

2-بهره وری ارزش :

اندازه گیری است که با ارزشهایی بصورت مقادیری از پول بیان می گردد.
مشخصات مطلوب سیستم اندازه گیری بهره وری
برخی ازمشخصات منطقی :

1-این سیستم باید بین کلیه ورودیهای مهم و محصولات خروجی سازمان رابطه مناسبی برقرار نماید .

2-باید شامل کلیه عوامل و منابع قابل کنترل که در حیطه مسئولیت مدیر مربوطه قراردارند بشود .

4-اثرات تورم باید از ورودی ها و خروجی ها حذف گردد.

دوره ارزیابی بهره وری

الف– دوره های کوتاه مدت ( هفتگی و ماهانه ):

در مواردی که :
تعداد شاخص کم
دسترسی به اطلاعات و آمار سریع و آسان
ماهیت عملیات موسسه مستلزم تغییرات سریع در فرآیند است .
و تغییرات بهره وری سریع

ب-دوره های میان مدت ( فصلی یا شش ماهه ) :

تعداد شاخص ها نسبتاً کم .
دسترسی به اطلاعات نسبتاً سهل و آسان .
سرعت تغییرات در عملیات متوسط .
شامل 34 اسلاید powerpoint

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
powerpoint_1912233_5022.zip777.5k





دانلود پاورپوینت ایمنی ماشین آلات

دانلود پاورپوینت ایمنی ماشین آلات انسان به سه طريق ميتواند از بروز حوادث جلوگيري نمايد : انسان به سه طريق ميتواند از بروز حوادث جلوگيري نمايد : از طريق تفكر و تعقل از همه عاليتر ازطريق تقليد از همه سهل تر از طريق تجربه ذاز همه تلخ تر ماشينهاي سنگ سمباده : به ماشينهايي گفته ميشود كه از آنها به منظور تيزكردن افزارهاي يك لبه و يا برطرف كردن ناهمواريهاي سطوح كار و يا سنگ زدن قطعات گرد و تخت كه بايد دقت اندازه داشته وسطوح آنها كا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,000 تومان

دانلود پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

دانلود پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق تعارض ازديد صاحبنظران علم مديريت تامپسون  Thompson)): هررفتاري که ازجانب اعضاي يک سازمان به منظور مخالفت باساير اعضاء سربزند راتعارض مي نامند . توماس (Thomas) شرايطي که درآن مسائل مورد توجه دوطرف ناسازگار وناهماهنگ به نظر برسد . رابينز( Robbins) تعارض فرآيندي است که درآن شخص الف بطور عمدي مي کوشد تابه گونه اي بازدارنده سبب ناکامي شخص  به دررسيدن به علايق واهدافش گردد. تعارض در سازم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,000 تومان

دانلود پاورپوینت مدلي براي مديريت روابط عمومی حرفه ای

دانلود پاورپوینت مدلي براي مديريت روابط عمومی حرفه ای مدلی که برای روابط عمومی حرفه ای طراحی شده است در چهار مرحله قابل اجراست: نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی الف: نیازسنجی (شناسایی نیازهای روابط عمومی) مرحله نیازسنجی ، مرحله شناسایی و گردآوری اطلاعات است که از آن بعنوان اطلاع یابی یاد می شود. در این مرحله روابط عمومی بایستی به تهيه و توليد اطلاعات (اطلاع یابی) بپردازد. يعني بايستي در جهت تهيه و توليد اطلاعات كوشش و جديت كند .   رو ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه

فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس